حمایت از بیماران نیازمند در اولویت فعالیت های جهادی کانون 

حمایت از بیماران نیازمند در اولویت فعالیت های جهادی کانون 

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت:  در حال حاضر یکی از فعالیت های جهادی کانون، شناسایی بیماران خاص است تا با جلب کمک های خیرین بتوانیم در پرداخت هزینه های درمانی به آنها کمک کنیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در حال حاضر یکی از فعالیت های جهادی کانون، شناسایی بیماران خاص است تا با جلب کمک های خیرین بتوانیم در پرداخت هزینه های درمانی به آنها کمک کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این هزینه ها شامل هزینه بستری در بیمارستان، پرداخت هزینه دارو و رفت و آمد آنها به بیمارستان است.

وی عنوان کرد: به همین منظور ۲ خواهر دو قلو که بیماری پروانه ای مبتلا هستند با همت بچه مسجدی های مسجدی عضو کانون شناسایی شده و در حال حمایت از آنها هستیم.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: با جلب کمک های یک خَیر برای این ۲ دختر بچه به ارزش ۸۵۰ هزار تومان اسباب بازی خریداری شده و همچنین برای آغاز درمان مبلغ یک میلیون تومان تقدیم والدین آنها شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: چنانچه برای ادامه درمان نیاز باشد که به تهران بروند، حتما حمایت بیشتری از آنها می کنیم و امیدواریم به زودی شاهد بهبودی و سلامتی آنها باشیم.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز با کمک خیرین برای فردی معلول ویلچر خریداری شده و تقدیم آن شد و علاوه بر این نیز هزینه درمان و بستری یک بیمار کلیوی و دختری که به بیماری پوستی مبتلا بود، پرداخت شد.

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: افراد بیماری در جامعه زندگی می کنند که در کنار درد بیماری باید درد هزینه های درمان را نیز تحمل کنند بنابراین به منظور این که از رنج و سختی زندگی آنها کاسته و مرهمی بر دردهای آنها بگذاریم، تصمیم گرفتیم در گام اول بیماران خاص را شناسایی کرده و در پرداخت هزینه های درمانی به آنها کمک کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر کمک به رفع نیاز افراد نیازمند سفارش شده است و کمک به بهبود بیماران نیازمند نیز از ثواب و پاداش برخوردار است.

پایان پیام/ 586